Zašto volim ovo ljeto (2017)

Iako jedva čekam jesen i zimu zbog kiše koju volim, činjenice da će napokon biti ljepši zrak i moći ću se ušuškati pod dekicu i s užitkom pogledati film, dolaze nam blagdani, bebica i svašta nešto lijepo, zapravo jako volim i ljeto. Volim sve što ljeto nosi osim tih vrućina i toplinskih valova kad bude i po 40°C. Kad se vratim u prošlost, ni ne sjećam se da su nekad bile takve vrućine. No, oduvijek imam problema s podnošenjem vrućina pa nije ni čudo da je tako i ovog ljeta kad sam u drugom stanju. Sigurna sam samo da će brzo proći i da će nam faliti kad se budemo smrzavali no otom potom. Eto nekoliko osnovnih razloga zašto volim ljeto i što me najviše veseli.


1. Voće i povrće

Lubenica mi je broj jedan. U njoj uživam otkad su se prve pojavile u trgovinama. Sigurna sam da ne postoji nitko tko ju voli više od mene ili tko je može pojesti više od mene. Dobro, o tom drugom bi se moglo raspravljati no definitivno nema boljeg osvježenja po ovim vrućinama. Tu su i breskve, nektarine, jabuke, kruške, grožđe, ma svega ima po dućanima tako da svakodnevno uživamo u voćnim salatama - to je sad već tradicija. Osim toga, ljeto je i vrijeme za miješanu salatu, krastavce, papriku. Salata može i mora skoro uz sve!

2. Morske radosti

Obožavam more, oduvijek. Isto kao što na jesen volim kišu i slušati pljusak, tako volim i taj zarazan miris i šum mora, valova. Plivajući bih mogla provesti 24 sata u danu. Ne volim se pržiti na suncu, em sam blijeda ko sir, em vrlo lako dobijem alergiju na sunce pa mi nije ni pametno. No kupanje je ljeti obavezno. Ove godine sam sretna što smo mogli barem malo pobjeći na more pa smo u kupanju uživali i s bebicom u trbuščiću. S obzirom na to da je prijalo meni, sigurna sam da je i bebica uživala. Bilo je divno osjetiti pijesak pod otečenim nogama (još jedna čar trudnoće) i polako uroniti.

3. Sladoled

Moram li još što dodati? Iako ne uživam u sladoledu samo ljeto već cijele godine, sladoled je jedan od mojih ljetnih favorita. Pistacija, lješnjak, ma neću nabrajati okuse, ni jedan se ne odbija i teško mu je odoljeti. Posebno po ovim vrućinama. A može se kombinirati i uz palačinke i druge slastice, napraviti domaći sladoled i slično. Ja samo navijam da nam proizvođači sladoleda vrate u prodaju sladolede iz mog djetinjstva, poput lučke, loptica, bačvica, bubija, nekadašnji kontiki jer današnji nije kao onaj što je bio na početku itd.


4. Ljetne haljine

Nisam ljubitelj hlača i meni su haljine zakon. Dodaš neki detalj i imaš cijeli outfit, praktične su i prelijepe, duge, kratke, šire ili uže, sve prolaze. I nikad ih nije previše u ormaru!

5. Razna događanja, koncerti, roštiljade...

Ljeti sve živne, ima raznih događanja za posjetiti, koncerata za uživanje. Ili pak se može uživati u roštiljanju. Razne su ponuđene aktivnosti između kojih možemo birati a potom i uživati u šetnji, razgledavanju i finoj hrani. Ili možda možemo posjetiti ljetno kino, ma mogućnosti ima na pretek.

6. Trudnoća

Znam da to nije nešto što se ponavlja svakog ljeta, ali meni trudnoća ljeto čini još ljepšim. Barem ovo ljeto 2017. godine. Istina je, puno je teže zbog trudnoće, oticanja nogu, trbuh raste i javljaju se još mnogi drugi simptomi, no s druge strane, ono što ljeto čini lijepim je saznanje da je živo biće, naša mala osobica s nama, u trbuščiću. Udara i tko zna što sve radi u trbuščiću i to je ono što ljeto čini posebnim.

7. I još toliko drugih sitnica, poput... spavanja s otvorenim prozorom, otvorene obuće, hladnih napitaka, ljetnih šetnji, uživanja na otvorenom, guštanja na terasi, slobodnog vremena koje imam ovog ljeta, nošenja šešira....


I to je otprilike to. Unatoč vrućinama ovo je jedno baš savršeno ljeto. Ljeto prepuno lijepih uspomena, zajedničkih doživljaja i trenutaka za pamćenje. Ljeto kad se pripremamo za bebin dolazak i uživamo maksimalno. Ljeto 2017. zauvijek će biti ljeto za pamćenje.

Nema komentara